22.7.2011

Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa - viimeinkin pala masuun, nääs

En muista, missä tämä kuvan possu on kuvattu tai miksi. Aiemmasta omistajasta ei myöskään tietoa. Varmaan oli ihan syötävä. Nyt ei kuitenkaan puhuta tästä munkkipossusta vaan munkeista ylipäänsä.

Joskus vuosia sitten tuli kavereiden kesken puhetta siitä, että on muka mahdotonta syödä kunnon sokerista munkkia ilman, että nuolee huuliaan välillä. Nämä olivat naispuoleisia kavereita, huomautan. Miesten kanssa puhumme vain kaljasta, naisista ja kiertokangista, totta kai.

Anyway, moista typykät tarinoitsivat. Ihan hoopoja mielestäni, sillä jos ihmisessä on ripaus itsekuria, huulien nuolemattomuus ei ole ongelma. Jos oikein muistan, mallin vuoksi vetaisin kuuluisan Pyynikin näkötornimunkin ilman kielitoimintaa. Tää vanha väittämätä tuli tässä joku päivä taas mieleeni, kun edessäni eräs munkki pötkötti. Tai siis siinä vaiheessa, kun huuleni olivat sokeroidut. Onhan se mukavaa ja normaalia nuolla huulet välissä, mutta ei mikään pakko.

Onko joku kuullut vastaavia väitteitä? Onko kantaa asiaan? Olenko minä sittenkin joku yli-ihminen, kun pystyn tähän(kin)..?

2 kommenttia:

  1. Mie olen yrittänyt olla nuolaisematta. Sekä munkkirinkilää että possumunkkia (vanilja- ja mansikkatäyte) on tullut kokeiltua. Ei onnistu. Olen vain nainen.

    -anna

    VastaaPoista
  2. Jos olet yli-ihminen, niin minun täytyy olla vielä ylempi. Pystyn tuohon ja olen nainen, nääs.

    VastaaPoista