28.4.2011

Appelsiinimehu 500 CL

On muuten kallista mehua. Litranen tölkki maksaa reilut kolme euroa. Se jos mikä on mersuluokkaa. Törppö löytyy markettien kylmiöistä, mutta olen Ronald-sedän luona tutustunut tähän mehuun ensin.

Olen viime aikoina syönyt hampparini Mäkissä - silloin harvoin kun aterian ylipäätään olen ottanut - mehun kera, kuten olen mainostanut. Se alkoi kolattomuudesta, mutta nyttemmin olen tykästynyt Tropicanan appelsiiniin. Raikasta, reipasta ja hyvää. Harmi vaan, että se ei isosta purkista lasiin kaadettuna maistu yhtä hyvältä kuin jääkylmänä pikkutörpöstä siemailtuna. Tai ehkä se on se kuupee siinä kaverina, joka sen saa maistumaan...

Joka tapauksessa hienostelevien viikonloppuaamiaisten ehdoton valinta. Tyyliin kerran kesässä. Normihienosteluun riittää kyllä halvemmat Brazilit ja muut. Mutta kokeilkaa, jos Mäkkiin eksytte, ettekä vieläkään ole ottanut opiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti