28.8.2010

Creme bonjour arrive derci!

Pari kertaa olen kokeillut noita Créme Bonjour Cuisine purnukoita. Kuten minkä tahansa muunkin ruuan suhteen, myöskään Cuisinen kanssa minulle ei ole kovinkaan selkeää ajatusta miten sitä käytetään. Olen aina luottanut siihen että viimeistään mahassa tamineet menevät sekaisin, joten liekkö sillä järjestyksellä ja annostelulla mitenkään erityisen tarkkaa merkitystä.

Tähän asti olen käyttänyt sitä pastahommissa. Olenhan ajoittain kovakin urheilija, ja ainakin urheiluruudussa urheilijat aina sanovat mussuttavansa pastaa ennen suorituksia. Miksen siis minäkin.

Perinteisesti olen paiskannut paistinpannulle vaikkapa kinkkupalaset, kenties sipulia ja sen perään sitten tuosta purkista ainakin puolet. Vettä kaveriksi, ettei tule kuivaa, suurustamaanhan sitä vähän joutuu, mutta ihan hyvää tulee.

Kaveriksi toasti, kurkkuviipaleet ja mukillinen Cherry-colaa, josta kuulemma varmasti blogissamme lisää pikapuoliin.

P.S. Hei lukijat, pidättekö kovinkin suuressa arvossa blogin kuvitusta? Usein mukana on vain iPhone, mutta ainakin kotioloissa on mahdollisuus ottaa kuvia ihan oikealla kamerallakin. Onko sillä teille väliä?

2 kommenttia:

  1. the best camera is the one that's with you?

    VastaaPoista
  2. Pidän suuressa arvossa blogin kuvitusta. Suvaitsen iPhoneilutkin kyllä tarvittaessa, mut toki oikeaa kameraa kannattaa käyttää.

    VastaaPoista